Η ΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, κεφ. 20

«[…] Άφησε αυτόν τον άνθρωπο που γνωρίζεις, τον σφυρηλατημένο αιώνες με τα κατεστημένα της αναλήθειας, πίσω σου. Μείνε γυμνός, χωρίς γνώσεις, χωρίς εμπειρίες. Σου το έχω τονίσει πολλές φορές. Απελευθέρωσε όλα τα σημεία του “είναι” σου, για να ενδυθείς την Αλήθεια. Δεν μπορείς να οικοδομήσεις την Αλήθεια πάνω στην πλάνη. Η πλάνη θα γκρεμιστεί και, μέσα από τα ερείπια, Εγώ, ο Λόγος, θα ρεύσω και θα οικοδομήσω Πνευματικά οικοδομήματα, γερά, τέλεια, ακλόνητα, στις οποιεσδήποτε καταστάσεις…

[…] Από ποιον διδάχθηκες να ανυψώνεις τον εαυτό σου, να χωρίζεις σε ομάδες τα υπόλοιπα μέρη της υπόστασής σου και να λες ότι σου ανήκουν; Από ποιον διδάχθηκες ότι μπορείς εσύ να εξουσιάζεις ψυχές ή πνεύματα και να ενεργείς σύμφωνα με τη δική σου θέληση πάνω σε αυτές τις υποστάσεις; Εγώ, ο Λόγος, στον οποίον ανήκεις, Άνθρωπε, γιατί είσαι ο Εαυτός Μου, ουδέποτε σε περιόρισα, ουδέποτε σε δέσμευσα, αλλά σε άφησα ελεύθερο να κινηθείς και να εκδηλωθείς με τις επιλογές σου, ώστε να γυρίσεις ενσυνείδητος Θεός μέσα σε Εμένα. Κι εσύ, αντί να εκδηλώσεις αυτό το παράδειγμα, αυτή την Υπερτέλεια Θεία Διδαχή που σου παρέχω, μέσα στην καθημερινή σου ζωή εκδηλώνεσαι κατακτητικά, υπερυψώνοντας ένα εγώ τρομερό, θέλοντας να κατέχεις οντότητες, θέλοντας να εξουσιάζεις υποστάσεις, θέλοντας να σου ανήκουν.

Μα, Άνθρωπε Αγαπημένε, γιατί επιζητάς την κατοχή, γιατί θέλεις να αναδεικνύεις ξεχωριστές εκδηλώσεις, αντίθετες από τη Μία Ενιαία Βουλή και Γραμμή του Θεού; Γιατί δεν προσπαθείς να καταλάβεις ότι με αυτή σου τη συμπεριφορά αποκόβεσαι, απομονώνεσαι, και όχι μόνο δεν μπορείς να συμμετάσχεις μέσα στην Ολότητα του Ανθρώπου, αλλά απομακρύνεσαι και από την Ένωση που έχεις με Εμένα; Γιατί δεν προσπαθείς να παραχωρήσεις τον εαυτό σου μέσα στα πάντα, όπως σου έχω διδάξει; Για να δεις ότι δεν θα υπάρχει η ανάγκη σου να κατέχεις, αλλά ότι αυτή η Ολότητα της Ελευθερίας που θα σε διαπερά, η αίσθηση της δονητικής Ένωσης, θα σε φέρει στο επίπεδο της Απόλυτης Γνώσης, που τα πάντα είναι Ένα, ο Ένας Εαυτός…

Σύνελθε, αφυπνίσου και ξεκίνα νέα πορεία χωρίς επιπολαιότητες, χωρίς τάσεις επικράτησης, χωρίς τάσεις εξουσιασμού, χωρίς τάσεις κατάκτησης υποστάσεων. Φέρε στο νου σου τη διδαχή Μου, την οποία πριν δύο χιλιάδες χρόνια έχω αφήσει πάνω στη γη και η οποία λέει ότι όποιος είναι πρώτος, ας είναι διάκονος των πάντων. Και αν πιστεύεις ότι έχεις κατακτήσει ορισμένα πνευματικά χαρίσματα, διακόνησε τον Αδελφό σου, τον Εαυτό σου, πρόσφερε ό,τι έχεις και μη ζητάς αυτά τα χαρίσματα να τα κάνεις όπλα εξουσιασμού και κατάκτησης, γιατί τότε σου τα αφαιρώ. Φέρε στο νου σου τη διδαχή Μου, που λέει ότι οι έσχατοι έσονται πρώτοι και οι πρώτοι έσχατοι, και κατανόησε ότι δεν είσαι εσύ αυτός που θα κρίνει την πνευματική άνοδο και εξέλιξη της κάθε υπόστασης, θα συγκρίνει και θα κατατάξει σε βαθμίδες. Εγώ Είμαι ο Μόνος που μπορώ να κρίνω, ο Απόλυτος Κριτής, και παρ’ όλα αυτά δεν σε κατέταξα, Άνθρωπε, αλλά σε αγκάλιασα, σε απορρόφησα μέσα Μου, χωρίς διαχωρισμούς, και εσύ κατατάσσεις, συγκρίνεις; Μα νομίζεις ότι αυτό προέρχεται από τον Θείο Εαυτό σου; Δεν έχεις καταλάβει ότι είναι μία ακόμα εκδήλωση του εγωιστικού ανθρώπου-πλάνη; Αυτού του ανθρώπου, που κανένας παλμός του δεν είναι Αλήθεια, που κανένας παλμός του δεν είναι Αγάπη, κανένας παλμός του δεν είναι Ελευθερία…

Συνειδητοποίησε το Μυστήριο της Ενότητας, το Μυστήριο της Ελευθερίας, που δεν υπάγεται μέσα σε αυτό η έννοια της κατάκτησης, αλλά η έννοια της προσφοράς, και πρόσφερε ό,τι έχεις μέσα σε όλους, χωρίς αυτή η προσφορά να περιέχει εντός της κανένα στοιχείο ιδιοτέλειας, κανένα στοιχείο επιθυμίας αναγνώρισης. Μάθε να έχεις σεβασμό σε κάθε υπόσταση, σε κάθε μέρος του Εαυτού σου, γιατί δεν μπορείς να ξέρεις τι περιέχει, δεν μπορείς να ξέρεις την τιμή που από Μένα έχει λάβει. Και μόνο η προσφώνηση που αποδίδω στην Ολότητα του Ανθρώπου πρέπει να σε φέρει σε επίγνωση σεβασμού σε κάθε σημείο του. Γιατί αν δεν σέβεσαι κάθε μέρος του Ανθρώπου, δεν σέβεσαι τον Εαυτό σου, δεν σέβεσαι Εμένα και επομένως δεν μπορείς να ενωθείς με Εμένα, δεν μπορείς να Με εκδηλώσεις και να Με φανερώσεις μέσα από την ύλη σου.»

filed under: